ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

ΤΑ TIPS ΤΗΣ ΣΩΣΤΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

keepfit-best-gym-thessaloniki-mikra-gevmata

 keepfit-best-gym-thessaloniki-mikra-gevmata

 

 

 

 

 

 

keepfit-best-gym-thessaloniki-mikra-gevmata

  • Όπως έχουμε ξαναπεί και σε προηγούμενο άρθρο, ένα απ΄τα σημαντικότερα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουμε είναι τα μικρά και συχνά γεύματα. Όταν νιώθουμε το αίσθημα της πείνας, ο οργανισμός έχει στείλει σήμα στον εγκέφαλο ότι χρειάζεται ενέργεια. Αυτό σημαίνει πως έχουμε σχεδόν εξαντλήσει τα αποθέματά μας και πρέπει να κάνουμε refill! Το σωστό όμως είναι να προνοήσουμε και να ξαναγεμίσουμε τις αποθήκες ενέργειας πριν αυτές αδειάσουν. Έτσι θα αποτρέψουμε αυτό το ενοχλητικό αίσθημα και το κυριότερο; Θα τρώμε λιγότερο!

keepfit-best-gym-thessaloniki-nero

 

 

 

 

 

 

  • Με την ίδια λογική λειτουργεί και το αίσθημα της δίψας. Δεν πρέπει λοιπόν να διψάσουμε για να πιούμε νερό γιατί θα έχουμε ήδη αφυδατωθεί! Ένα μικρό μπουκάλι αρκεί. Βάλτε στόχο να το γεμίσετε και να το αδειάσετε τουλάχιστον 4-6 φορές τη μέρα για να διατηρηθείτε ενυδατωμένοι.

keepfit-best-gym-thessaloniki-atmos

 

 

 

 

 

 

  • Το φαγητό δεν είναι νόστιμο μόνο όταν μαγειρευτεί στο τηγάνι. Μπορεί να γίνει εξίσου εύγευστο ακόμα και αν το βράσετε, το ψήσετε ή το μαγειρέψετε στον ατμό. Χρησιμοποιήστε άφοβα μπαχαρικά και βότανα αλλα και μουστάρδα (ειδικά στο ψήσιμο). Έτσι περιορίζετε την ποσότητα κορεσμένων λιπαρών ενώ ταυτόχρονα είναι και  ένας τρόπος να μην βαριέστε ποτέ στην κουζίνα, αφού μπορείτε να πειραματιστείτε με πολλούς και διαφορετικούς συνδιασμούς αρωμάτων και γεύσεων!

keepfit-best-gym-thessaloniki-lemon

 

 

 

 

 

 

  • Όχι άλλο πρόσθετο αλάτι στο  φαγητό! Οι τροφές περιέχουν  αρκετές ποσότητες αλατιού πριν ακόμα εμείς προσθέσουμε το κοινό μαγειρικό αλάτι. Όταν μαγειρεύετε λοιπόν δώστε μεγάλη προσοχή στην ποσότητα που βάζετε ή αν είναι δυνατόν σταματήστε την προσθήκη του. Ένας ακόμα τρόπος για να το περιορίσετε είναι να μην έχετε πάνω στο τραπέζι αλατιέρα.  Επίσης μπορείτε να αντικαταστήσετε το αλάτι με λεμόνι όπου αυτό είναι εφικτό (π.χ. σαλάτες, ψητά), το οποίο, σε λίγο μεγαλύτερες ποσότητες, δίνει την αίσθηση του αλμυρού.

 

 keepfit-best-gym-thessaloniki-trapezi

 

 

 

 

 

 

  • Καθίστε στο τραπέζι και φάτε αργά!! Αποφύγετε οποιαδήποτε άλλη ενασχόληση ταυτόχρονα με το φαγητό όπως είναι η τηλεόραση, το τηλέφωνο ή ο υπολογιστής. Έτσι θα έχετε τον έλεγχο του τι και πόσο τρώτε χωρίς να ξεχνιέστε. Τέλος προσπαθήστε να μεγαλώσετε την διάρκεια των γευμάτων. Δηλαδή ένα γεύμα που διαρκούσε πέντε λεπτά κάντε το δεκαπέντε με είκοσι. Αυτό θα σας βοηθήσει στο να τρώτε μικρότερες ποσότητες αφού το σήμα κορεσμού από το πεπτικό σύστημα στον εγκέφαλο θα φτάσει πριν τελειώσετε. Έτσι θα αποφύγετε και το βαρύ στομάχι που έχουμε όταν τρώμε παραπάνω από το κανονικό!

 

KeepFit & Healthy!

Copyright 2015 KeepFit γυμναστήριο Θεσσαλονίκη – Ζωή Παπαδοπούλου, διαιτολόγος – διατροφολόγος

 

 

Μία απάντηση

  1. Ο/Η Alex P. λέει:

    Συνοπτικες και περιεκτικες προτασεις που μπορουν να αλλαξουν την καθημερινοτητα μας!Μπραβο!!!