ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

Πρωινό: Απαραίτητο, όχι προαιρετικό!

Ίσως έχετε βαρεθεί να ακούτε συνέχεια πόσο σημαντική είναι η κατανάλωση γεύματος το πρωί.. είναι όμως μια συνήθεια που επιβάλλεται να γίνει λατρεία!

gimnastirio-thessaloniki-keepfit-proino

 

 

 

 

 

 

Οι ώρες που μεσολαβούν από το βραδινό γεύμα μέχρι το πρωινό ξύπνημα είναι αρκετές για να αδειάσουν οι αποθήκες ενέργειας του οργανισμού. Αυτό σημαίνει πως στο ξεκίνημα της μέρας χρειαζόμαστε ένα γεύμα τέτοιο που θα μας παρέχει τόσο την ενέργεια όσο και τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά για την εκτέλεση των καθημερινών μας δραστηριοτήτων.

Ακόμα πιο σημαντικό είναι το πρωινό για τα παιδιά αφού βοηθά στη συγκέντρωση και ενισχύει τη μνήμη. Τα παιδιά που δεν τρώνε πρωινό επίσης έχουν περισσότερες πιθανότητες εμφάνισης παχυσαρκίας όπως και κάποιων χρόνιων νοσημάτων (παιδικός διαβήτης, καρδιαγγειακές παθήσεις)

Τι περιέχει ένα σωστό πρωινό;

keepfit-gymnastirio-thessaloniki-proino-1

 

 

 

 

 

 

Το βασικότερο συστατικό για ένα πλούσιο πρωινό είναι οι υδατάνθρακες, οι οποίοι απελευθερώνουν τα σάκχαρά τους με αργούς ρυθμούς, εξασφαλίζοντας στον εγκέφαλο συνεχή ενέργεια (δημητριακά, γάλα/γιαούρτι, ψωμί ολικής). Οι απλοί υδατάνθρακες (φρούτα) μεταβολίζονται πολύ γρήγορα με αποτέλεσμα να ξυπνάμε πιο γρήγορα αφού η γλυκόζη που περιέχουν ενεργοποιεί κατευθείαν τον εγκέφαλο.

Προσοχή!! Την ίδια δουλειά κάνει και η ζάχαρη που προσθέτουμε στον καφέ. Ένα ποτήρι καφέ με 2 κουταλάκια ζάχαρη μας ΄΄ξυπνά΄΄ πολύ πιο γρήγορα από έναν σκέτο καφέ. Η δράση της καφεΐνης έρχεται αργότερα. Η κρυσταλλική ζάχαρη όμως περιέχει κενές θερμίδες δηλαδή χωρίς κανένα θρεπτικό συστατικό που μόνο αρνητικές συνέπειες μπορεί να έχουν.

Πολύ σημαντική επίσης είναι και η συμμετοχή της πρωτεΐνης στο πρωινό μας. Η πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας (π.χ. γάλα, γιαούρτι, αυγό, ξηροί καρποί) βοηθά στον κορεσμό και συμβάλλει στην διατήρησή  στη διάρκεια της μέρας. Έτσι αποτρέπουμε την κατανάλωση μικρών ανθυγιεινών γευμάτων και είναι πιο εύκολο για κάποιον υπέρβαρο ή παχύσαρκο να χάσει βάρος.

Θυμηθείτε μια απλή αλλά πολύ σημαντική τριάδα: ΑΜΥΛΟ-ΠΡΩΤΕΪΝΗ-ΦΡΟΥΤΟ

 

Eat your breakfast & keep fit!

 

Copyright 2015 – Ζωή Παπαδοπούλου – KeepFit Γυμναστήριο Θεσσαλονίκη

Tags: , ,