ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

10 λόγοι που πρέπει να δοκιμάσετε την προπόνηση με TRX

TRX προπόνηση Keep-fit.gr

  1. Μια προπόνηση για όλο το σώμα. Η TRX προπόνηση παρέχει ασκήσεις για κάθε μυ στο σώμα σας με ένα μόνο κομμάτι του εξοπλισμού.
  2. Όλα τα επίπεδα, όλοι οι στόχοι. Το TRX μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε, από νέους μέχρι και προχωρημένους αθλητές, για να πετύχει οποιοδήποτε στόχο εκγύμνασης.
  3. Οι προπονήσεις TRX είναι διασκεδαστικές, διαφορετικές από κάθε άλλη προπόνηση που έχετε κάνει ποτέ πριν. Επιπλέον, μπορείτε να αψηφήσετε και τη βαρύτητα!
  4. Ένα φανταστικό εργαλείο για την προθέρμανση αλλά και τις διατάσεις σας, με ασκήσεις που βελτιώνουν την κινητικότητα και την ευελιξία.
  5. Το TRX συμπληρώνει οποιοδήποτε άλλο πρόγραμμα αερόβιας ή cardio εκγύμνασης.
  6. Κλιμακώστε την προπόνησή σας με το δικό σας ρυθμό. Απλά μετακινηθείτε κοντά ή μακριά από το σημείο που στερεώνεται το TRX σας ώστε να κάνετε κάθε άσκηση ευκολότερη ή δυσκολότερη.
  7. Οι ασκήσεις TRX κάνουν σώμα σας να λειτουργεί ως ένα ολοκληρωμένο σύστημα –  μπορείτε να αξιοποιήσετε το σώμα σας ως αντίσταση, έτσι ώστε να κάνετε περισσότερα σε λιγότερο χρόνο από ό, τι η παραδοσιακή προπόνηση με βάρη.
  8. Εκγύμναση όλου του κορμού σας όλη την ώρα. Ο κορμός σας θα συμμετέχει πλήρως κατά τη διάρκεια κάθε άσκησης.
  9. Έχετε τραυματισμό; Οι TRX ασκήσεις σας μπορούν να τροποποιηθούν και να ενσωματωθούν σε ένα πρόγραμμα αποκατάστασης.
  10. Δεν θα βαρεθείτε ποτέ. Ποτέ! Εξαιρετικά ευέλικτο, μπορείτε να εκτελέσετε εκατοντάδες λειτουργικών ασκήσεων με TRX για να χτίσετε τη δύναμη, την αντοχή, τη δύναμη, σταθερότητα του κορμού και πολλά περισσότερα!keepfit1