ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

Το πρωινό των πρωταθλητών!

Γνωρίζοντας ότι το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, δεν θα πρέπει να παραλείπεται από κανένα αλλά ιδιαίτερα από όσους γυμνάζονται ή προσπαθούν να βελτιώσουν το βάρος τους.
Στην επιλογή του πρωινού γεύματος παίζει σημαντικό ρόλο και η ώρα της άθλησης. Για παράδειγμα αν κάποιος γυμνάζεται πρωινή ώρα θα μπορούσε να καταναλώσει μια μπανάνα 20 λεπτά πριν την άσκηση και με το τέλος της γυμναστικής και μέσα σε 30′ λεπτά να έχει ένα πλήρες και θρεπτικό πρωινό όπως είναι οι παρακάτω ενδεικτικές επιλογές:
 το πρωινό των πρωταθλητών
*1 ποτήρι φρέσκο χυμό με 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή
* 1 ποτήρι  γάλα χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά ολικής αλέσεως και 1 φρούτο
* 1 ποτήρι φρέσκο χυμό με 1 αυγό βραστό και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως
* 1 γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με φρούτα και ξηρούς καρπούς.
 keepfit-gimnastirio-thessaloniki-proino
Ουρανία Καριοφύλλη,
Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Copyright 2015 – Γυμναστήριο KeepFit, Θεσσαλονίκη
Δείτε το πρόγραμμα το γυμναστηρίου μας εδώ