ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

Σαρακοστή και διατροφή

Διατροφικές συμβουλές για την περίοδο της Σαρακοστής από τη διαιτολόγο – διατροφολόγο του γυμναστηρίου μας Ουρανία Καριοφύλλη.

Παρακάτω θα αναφέρουμε μερικά από τα οφέλη της νηστείας και μερικές συμβουλές διατροφής οι οποίες θα πρέπει να λαμβάνονται υπόψη από όποιον αποφασίσει να νηστέψει και να απέχει από την πρόσληψη τροφίμων ζωικής προέλευσης, γαλακτοκομικών, αυγά και ψάρι.

γυμναστήριο Θεσσαλονίκη KeepFit φρέσκα φρούτα και λαχανικά

Μερικά από τα οφέλη της νηστείας είναι:
•Αυξημένη πρόσληψη φρούτων, λαχανικών, και οσπρίων με αποτέλεσμα την αυξημένη πρόσληψη βιταμινών, ιχνοστοιχείων και φυτικών ινών.
Μείωση λιπιδίων στο αίμα λόγω έλλειψης των ζωικών τροφίμων από το διαιτολόγιο
Καλύτερη λειτουργία του εντέρου.
Παρόλα αυτά, ο αποκλεισμός των ζωικών και γαλακτοκομικών προϊόντων έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργούνται ελλείψεις στον οργανισμό σε ασβέστιο, σίδηρο και βιταμίνης Β12. Γι αυτό κατά την περίοδο της νηστείας είναι απαραίτητο να λαμβάνονται τρόφιμα τα οποία θα καλύψουν τις ανάγκες του οργανισμού και αυτά είναι:

ξηροί-καρποί-γυμναστήριο-Θεσσαλονίκη-keepfit

Αμύγδαλα, ξηροί καρποί, σουσάμι, ταχίνι, σπανάκι, μαρούλι, μπρόκολο, θαλασσινά, αποξηραμένα φρούτα (σύκα), όπως και συνδυασμός οσπρίων με ρύζι (φακόρυζο, ρεβιθόρυζο)

Περισσότερες πληροφορίες για το δικό σας πρόγραμμα διατροφής στη ρεσεψιόν του γυμναστηρίου μας!

 

Copyright 2016 KeepFit γυμναστήριο Θεσσαλονίκη

Tags: , , , ,