ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

Πώς να ζυγίζεστε σωστά!

ζυγαριά_γυμναστήριο_keepfit

 

Οι περισσότεροι άνθρωποι όταν ξεκινάνε γυμναστήριο ή ένα πρόγραμμα απώλειας βάρους έχουν την τάση να τρέχουν ανά 10 λεπτά στη ζυγαριά για να δουν αν έχασαν κανένα επιπλέον γραμμάριο! Επειδή όμως, κατά τη διάρκεια της ημέρας, οι διακυμάνσεις βάρους στο ανθρώπινο σώμα φτάνουν τα 3 – 5 κιλά, αυτή η εμμονή μπορεί να έχει ιδιαίτερα αρνητική επίδραση στην ψυχολογία σας όταν προσπαθείτε να απαλλαγείτε από τα περιττά κιλά. Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις αυξομειώσεις αυτές εξαρτώνται από το τι μπαίνει και τι βγαίνει από το σώμα σας. Η πρόσληψη φαγητού και νερού,  η λειτουργία του εντέρου και της ουροδόχου κύστης μαζί με τον ιδρώτα, προκαλούν σημαντικές αυξομειώσεις βάρους μέσα στην ημέρα. Για να διασφαλίσετε λοιπόν ότι η ζυγαριά σας δε λέει ψέματα:

  • Προτιμήστε να χρησιμοποιείτε την ίδια ζυγαριά κάθε φορά. Πολλοί άνθρωποι ζυγίζονται τη μία φορά στο σπίτι τους, την άλλη στο διατροφολόγο και την επόμενη γυμναστήριο. Ωστόσο, υπάρχουν διαφορές στον τρόπο καταγραφής και την ακρίβεια ανάμεσα σε μια ηλεκτρονική και μια απλή ζυγαριά και επιπλέον οι περισσότερες συσκευές απορυθμίζονται με τη συχνή χρήση και μπορεί να σας προσθέσουν γραμμάρια ή και κιλά. Διαλέξτε επομένως μια ζυγαριά και μην την αλλάξετε για κανένα λόγο!
  • Το καθημερινό ζύγισμα δεν αδυνατίζει! Επιλέξτε μια συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας για να ανεβαίνετε στη ζυγαριά, κατά προτίμηση μόλις ξυπνήσετε το πρωί και αφού πρώτα πάτε στην τουαλέτα. Και αυτό γιατί, όπως είπαμε παραπάνω οι τροφές και τα υγρά που καταναλώνουμε, κατά τη διάρκεια της ημέρας, προκαλούν σημαντικές αυξομειώσεις βάρους. Έτσι, το πρωί είναι η ιδανική ώρα για ένα ακριβές ζύγισμα. Αν ωστόσο δεν μπορείτε να ζυγιστείτε το πρωί, επιλέξτε την ίδια ώρα της ημέρας κάθε φορά.
  • Σιγουρευτείτε ότι η ζυγαριά σας βρίσκεται σε σταθερό έδαφος και ανεβείτε φορώντας τα εσώρουχά σας ή τα ίδια ρούχα κάθε φορά, βγάζοντας πάντα τα παπούτσια. Για να μη «φρικάρουν», οι γυναίκες καλό είναι να μη ζυγίζονται πριν και κατά τη διάρκεια της εμμηνορρυσίας αφού είναι φυσικό να υπάρχει αισθητή αύξηση βάρους.
  • Τώρα είναι η ώρα για υπομονή και αυτοέλεγχο. Προσπαθήστε να συμβιβαστείτε με την ιδέα ότι αυτό είναι το βάρος σας για το υπόλοιπο της εβδομάδας και αποφύγετε να πλησιάσετε τη ζυγαριά ώσπου να φτάσει η ίδια ώρα την επόμενη εβδομάδα. Εξάλλου, η απώλεια βάρους  και το fitness δεν  έρχονται  από τη μια μέρα στην άλλη!
Tags: , , ,