ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ KEEP FIT

Πολλά κιλά και λίγες επαναλήψεις ή πολλές επαναλήψεις και λίγα κιλά;

blog_kila

Πολλά κιλά και λίγες επαναλήψεις ή πολλές επαναλήψεις και λίγα κιλά;  Ένα αέναο ερώτημα που βασανίζει εδώ και χρόνια τους απανταχού αθλούμενους! Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει μία συνταγή που να ταιριάζει όλους. Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να πούμε ότι αρχίζουμε με λίγα κιλά και πολλές επαναλήψεις. Ανάλογα με τους στόχους αλλάζουν και οι ισορροπίες προς όφελος του όγκου ή της γράμμωσης. Έτσι, αν επιδιώκουμε αύξηση μυϊκής μάζας – όγκο, κάνουμε λίγες επαναλήψεις (6-10) με περισσότερα κιλά. Αντίθετα, για καλύτερη μυϊκή αντοχή- γράμμωση εφαρμόζουμε περισσότερες επαναλήψεις (12-15 ) με λιγότερα κιλά. Όλα αυτά την προϋπόθεση ότι η άσκηση εκτελείται σωστά και πάντα σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή που αποτελεί καταλυτικό παράγοντα για την απόκτηση, τόσο του όγκου όσο και της γράμμωσης.

Tags: , , , ,

Τα σχόλια είναι κλειστά.